Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


هتل

هتل یاب،رزرو هتل تهران،رزرو هتل خارجی،رزرو هتل ترکیه،ایران هتل آنلاین،رزرو هتل کیش

خرید کاشی و سرامیک

 

کاشی کارییکی از کم هزینه ترین ، چشم گیر ترین روشهای موثر در ایجاد حس تازگی در سرویس بهداشتی و آشپزخانه میباشد، قطعا با نقل مکن و خریداری یک واحد جدید یا تصمیم به بازسازی اولین چیزی که همسر شما مطالبه میکند تعویض کاشی سرویس بهداشتی است.

قبل از انتخاب کاشی و سرامیک به دقت فکر کنید. رو به جلو برنامه ریزی کنید. کاشی هایی که شما می خرید، چندین سال حتی تا یک دهه همراه شما هستند. چیز ارزان همیشه اقتصادی نیست و انتخاب گران بهاترین کالا نیز بهترین حالت نیست.
خواسته ها و گزینه های خود را در نظر بگیرید، از نمونه کار های موجود در اینترنت استفاده کنید؛ از مشاوره کاشی کار و فروشندگان کاشی استفاده کنید. قبل از نصب کاشی های سرامیکی، مطمئن شوید که شما بهترین کاشی کار را برای این کار به خدمت گرفته اید. کاشی کار ماهر پیدا کنید و گواهینامه ی مهارت فنی حرفه ای و کارهای قبلی او را بررسی کنید. حتی بخواهید نمونه کار را نشان شما دهد.

 

+نوشته شده در پنج شنبه 15 شهريور 1397برچسب:,ساعت14:55توسط مدیر | |

برنامه ریزی مدیران مدارس در طول سالتحصیلی که به برنامه سالانه و تقویم اجرایی موسوم است می تواند کمک بسیار بزرگی باشد در راستای بهینه سازی آموزش و تربیت دانش آموزان و اولیای آنها.در واقع بحث برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدیران و سایر عوامل آموزشی مبحث تازه ای نیست مختص امسال یا سال گذشته باشد. در واقع می توان اذعان داشت که از آغاز نگارش چشم انداز بیست ساله آموزش و پرورش و حتی قبل از تنظیم سند تحول بنیادین بحث برنامه سالانه مدیران مدارس ، برنامه سالانه معاونین آموزشی و پرورشی و همچنین برنامه سالانه مربیان بهداشت مدارس و حتی خدمتگزاران و سرپرستان وجود داشته است.

شاید دلیل پیشرفت روز افزون و تغییرات قابل توجه در بهبود عملکرد مدیران مدارس و همچنین سایر عوامل آموزشی و پرورشی آنها نگارش برنامه سالانه و تقویم اجرایی در دهه اخیر به صورت مرتب و برنامه ریزی شده باشد.اگر عنوان کنیم که شاید دلیل ۵۰ درصد این پیشرفت ها در سطح علمی و تربیتی و پرورشی دانش آموزان و ارتباط صحیح اولیا با مربیان بخاطر نگارش و تنظیم و همچنین اجرایی نمودن درست و عمل به برنامه سالانه و تقویم اجرایی از پیش تعیین شده است نکته گزافی نگفته ایم.اما باید بدانیم که برنامه سالانه و تقویم اجرایی انواع مختلفی دارد و در مقاطع مختلفی چون مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم به طرق مختلفی اجرایی می گردد.

برنامه سالانه مدیریت مدرسه در مقطع متوسطه اول و دوم

نوع برنامه ریزی سالانه ای که در مقطع متوسطه صورت می گیرد بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار است.شاید تا کنون با مفهوم برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار مدرسه برخورد نکرده باشید. اگر چنین است باید گفت که مدارس مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم برنامه سالانه و تقویم اجرایی خود را به صورت کامل و دقیق بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار می نویسند.

مهمترین نکته ای که در برنامه ریزی مدیران بر اساس طرح تعالی وجود دارد تبدیل مدرسه به مدرسه متعالی و افزایش چشمگیر سطح علمی دانش آموزان و جایگاه تربیتی و پرورشی مدارس است.

بانک مطالب پژوهشی

متاسفانه در سالهای اخیر برنامه سالانه بر اساس طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار مدرسه دچار تغییر و تحولاتی شده است و اختلاف نظرهایی را هم در پی داشته است.به طوری که هر سال محورها و مباحث آن در جال تغییر است و پی در پی نظرات افراد بالادستی باعث تغییرات سالانه این نوع برنامه آن هم از نوع اساسی می گردد که این مسئله صورت خوشی از نقطه نظر مدیران مدارس متوسطه ندارد.

برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس در مقطع ابتدایی

طرح تدبیر عنوان طرحی است که مدیران مدارس در مقطع ابتدایی برنامه سالانه خود را بر آن اساس می نویسند. برنامه سالانه مدارس بر اساس طرح تدبیر در واقع بهترین و قوی ترین نوع نگارش برنامه سالانه در مقطع ابتدایی می باشد. مدیران مدارس ابتدایی طرح ویژه ای را که از طریق نهاد های ذیربط با نام طرح تدبیر ابتدایی به آنها ارجاع داده شده است را به صورت کامل و دقیق اجرایی می نمایند.و از اینکه توانسته اند به صورت کاملی از این طرح نتیجه بگیرند بسیار بسیار راضی و خشنود هستند.از آنجا که دانش آموزان در مقطع ابتدایی اولین باری است که وارد جامعه ای بغیر از خانواده می شوند و قرار است راه و رسم اجتماعی شدن را در مدرسه بیاموزند؛ نگارش برنامه ای دقیق که همه نقاط قابل اجرا و نکات ریز آموزشی و پرورشی را داراست می تواند کمک قابل ملاحظه ای به دانش آموزان در جهت افزایش سطح آگاهی و معلومات آنها نماید .این برنامه چیزی نیست جز برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر که جایگاه قابل ملاحظه ای در طبقه بندی برنامه های سالانه و تقویم اجرایی مدیران دارد و عمل به آن می تواند کمک شایانی به محصلان دبستانی نموده و آنها را برای ورد به مقاطع بالاتر آماده نماید.

معرفی منبعی قوی جهت استفاده مدیران مدارس

با توجه به آنچه راجع به مباحث برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر و طرح تعالی گفته شد ، مدیران مدارس در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانند با مراجعه به سایت بانک فایل پژوهشی معلمان از مجموعه کاملی از برنامه سالانه و تقویم اجرایی که برای مدیران مدارس و همچنین کلیه پست های سازمانی قرار داده شده است ، استفاده نمایند.

منبع : بانک فایل پژوهشی معلمان

 

+نوشته شده در چهار شنبه 14 شهريور 1397برچسب:,ساعت12:43توسط مدیر | |

فیلم آموزش ماتریکس در طراحی طلا و جواهر با رایانه

آموزش طراحی طلا و جواهر، برای ورود به بازار طراحی طلا و جواهر الزامی است. آموزش های آنلاین طراحی طلا و جواهر با فیلم های آموزشی شیوه ای نوین در یادگیری حرفه ای است که در بین هنرجویان بسیار محبوب شده است. نرم افزارهای متعددی برای آموزش طراحی طلا و جواهر عرضه شده که از این میان ماتریکس بیش ازنرم افزارهای دیگر طرفدار پیدا کرده است. فیلم آموزش ماتریکس هم اکنون توسط طراح بین المللی طلا و جواهر” سالار پور ایمانی” آماده ارائه به هنرجویان است. برای حضور در بازار طراحی طلا و جواهر اولین گام ها را محکم بردارید. آموزش فیلم ماتریکس یک راه تضمین شده برای ورود به دنیای حرفه ای های طلا و جواهر است.
طراحی جواهرات با ماتریکس

ماتریکس چیست؟

تری دی مکس ، آرت کم، راینو سالیدورک و ماتریکس برخی از نرم افزارهای کاربردی در حوزه طراحی طلا و جواهر هستند که هر کدام قابلیت های مختلفی را دارا هستند. نرم افزار ماتریکس ( Matrix ) همواره بیش از ابزارهای دیگر در بین هنرجویان محبوب بوده است. علت محبوبیت ماتریکس سهولت یادگیری و ابزارهای حرفه ای موجود در این نرم افزار است. در واقغ هنرجویان می توانند همه نکات حرفه ای را از طریق فیلم آموزش ماتریکس به سادگی فرا گفته و مقدمات ورود به بازار طراحی طلا و جواهر را به درستی پایه ریزی کنند.

نرم افزار طراحی طلا و جواهر ماتریکس دارای ابزارهای دیجیتالی کاملی است که برای طراحی و مدلسازی سنگ های قیمتی و فلزات با ارزش مورد نیاز است. فضای ماتریکس شباهت زیادی به دنیای واقعی داشته و طراح کنترل کاملی بر روی جوانب مختلف کار خواهد داشت. سفارشی سازی محیط کار، ارائه آیتم های زیبا، پیش نمایش طرح نهایی، تبدیل طرح های دو بعدی به سه بعدی و سرعت در طراحی از ویژگی های انحصاری ماتریکس است.

+نوشته شده در پنج شنبه 8 شهريور 1397برچسب:,ساعت13:19توسط مدیر | |

غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی "رایکانس"
گروه طراحی، مشاوره و مهندسی “رایکانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌ای در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی، با اجرای پروژه‌های متعدد و همچنین خلاقانه با حداکثر اثربخشی در مخاطبان و برخورداری از نیروهای متخصص، مجرب و خوش فکر به فعالیت می پردازد. رایکانس با ساختار مهندسی قوی، توانایی‌های مدیریتی بالا، تیم اجرایی مجرب و متخصص، امکانات و تجهیزات مدرن، قادر است خدماتی با کیفیت رقابتی و بهای مناسب در زمانی کوتاه به مشتریان ارائه دهد.

فعالیت‌های رایکانس در 4 گروه اصلی زیر متمرکز شده است:
1.غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی 
2.مشاوره، برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های برندینگ نمایشگاهی 
3.طراحی گرافیک و تبلیغات نمایشگاهی
4.اتاق فکر، ایده پردازی و ارائه کانسپت‌های خلاقانه نمایشگاهی

رایکانس با تاکید بر تخصص و هویت مهندسی و همچنین با تکیه بر دانش بازاریابی، ماموریت خود را طراحی و اجرای برنامه‌های علمی، خلاق به منظور خلق، توسعه و تضمین آینده برندها در عرصه نمایشگاهی تعریف نموده است؛ چراکه بر این باور است نمایشگاه‌ فضایی فوق‌العاده برای معرفی و ارائه محصولات و خدمات شما به مشتریان و فرصتی طلایی برای ثبت برند شما در ذهن مخاطبان است. توانایی بالای مدیریت پروژه در کنار طراحی برنامه‌های کارآمد و منطبق با بودجه مشتریان و نیز اجرای با کیفیت آن‌ها از یک سو، و پیگیری و همراهی مستمر از ابتدا تا انتهای هر پروژه و اهتمام بر حصول نتیجه در بستر تعامل صادقانه از سوی دیگر، موجب جلب رضایت خاطر مشتریان ما شده است.

رایکانس هم اکنون با فعالیت در کلیه سایت های نمایشگاهی شهرستان ها و تهران از جمله نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، هتل المپیک، مصلی امام خمینی (ره)، سالن همایش های رازی، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد های بین المللی و همراه با کلیه نام های تجاری و شرکت های معتبر می باشد.

+نوشته شده در دو شنبه 5 شهريور 1397برچسب:,ساعت23:59توسط مدیر | |

خرید راحت، ارزان و مطمئن از آمازون 
در میان خرده‌فروشی‌های آن‌لاین دنیا، نام آمازون بزرگترین و معتبرترین برند به حساب می‌آید. فروشگاهی که در ابتدا یک کتاب‌فروشی اینترنتی بود اما امروز تبدیل به متنوع‌ترین سایت سفارش آن لاین کالاها شده است. به علاوه در این سال‌ها مزایای خرید از آمازون، مانند قیمت‌ها و تخفیفات مناسب، زمان تحویل سریع و ضمانت اصالت کالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است.
از آنجاییکه بستر اصلی فروشگاه آمازون در ایالات متحده قرار دارد، انجام خرید مستقیم برای کاربران ایرانی این سایت به سختی امکان‌پذیر است. چراکه هم برای انجام تراکنش مالی سفارشات با استفاده از کارت‌های بانکی بین‌المللی و نیز ارسال کالاها از آمازون به ایران محدودیت‌های شدیدی وجود دارد و با هزینه‌های گزافی همراه است. برای حل این مشکل، سایت ایگرد به کمک شهروندان ایرانی آمده است و امکان خرید آسان انواع کالاها از آمازون امریکا را با قیمت مناسب و صورت مستقیم تا تحویل درب منزل در ایران فراهم نموده است. برای سفارش کالا از طریق سایت ایگرد کافی‌ست ابتدا محصول یا برند مورد نظر خود را در سایت آمازون جست و جو کنید و پس از انتخاب آن، لینک مربوط به محصول را کپی نموده و در قسمت مشاهده محصول سایت ایگرد قرار دهید و قیمت نهایی آن را به ریال مشاهده کنید. برای ملاحظه‌ی جزئیات دقیق نحوه کار با سایت ایگرد می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید:
https://www.aparat.com/v/s63K8


پس از انتخاب محصول و پرداخت هزینه با درگاه‌های بانکی داخلی، انجام سایر امور مانند پرداخت ارزی، پیگیری ارسال مرسوله‌ها، حمل محصول و تحویل آن تا درب منزل شما تماماً بر عهده‌ی ایگرد خواهد بود.


اما چه کالاهایی را باید از آمازون خریداری کنیم؟
شاید تصور عمومی در جامعه این باشد که با توجه به نوسانات ارزی، خرید از آمازون مقرون‌به‌صرفه نیست. اما واقعیت این است که اگر کمی هوشمندانه انتخاب کنید، خرید از آمازون می‌تواند حتی ارزان‌تر از نمونه‌ی آن کالا در ایران باشد. 
به صورت کلی خرید سه دسته از کالاها از آمازون توصیه می‌شود؛ اول، کالاهایی که در ایران وجود ندارند و مورد نیاز شما هستند. دوم، کالاهایی که اطمینان از اصالت آن‌ها اهمیت زیادی دارد و سوم، کالاهایی که در آمازون مشمول تخفیف‌های ویژه شده اند. به عنوان مثال در ماه گذشته یکی از برندهای معروف و گران‌قیمت ساعت مچی، در وب‌سایت آمازون حدود 50 درصد تخفیف خورد! انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی نیز معمولاً با تخفیفات خوبی در آمازون به فروش می‌رسند که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهره‌مندی از این مزایا می‌تواند به وبلاگ ایگرد سری بزنید.


گوش به زنگ باشید
ممکن است در مواقعی قیمت فعلی یک کالا، مناسب به نظر نرسد اما شما مایل باشید که همان کالا را با قیمت بهتری تهیه کنید. در این حالت می‌توانید در صفحه‌ی مشاهده‌ی محصول در سایت ایگرد، از امکان گوش به زنگ استفاده کنید و قیمت مد نظر خود را در سایت وارد نمایید. از این لحظه به بعد ایگرد قیمت آن محصول را به صورت خودکار رصد می کند و چنانچه قیمت آن محصول به اندازه‌ی مورد نظر شما کاهش یابد، این موضوع را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

محاسبه‌ی هزینه، چگونگی پرداخت و اصالت محصول 
پس از انتخاب محصول و نهایی کردن سفارش، شما با وارد شدن به درگاه اینترنتی بانک، مبلغ را به صورت ریالی واریز می‌نمایید. این هزینه شامل قیمت خود کالا، هزینه‌‌های حمل، هزینه‌های مربوط به عوارض و ... می‌باشد و تحویل محصول تا درب منزل شما بدون هیچ هزینه‌ی اضافی خواهد بود. به این معنی که پس از انجام پرداخت، هیچ تغییری در هزینه‌های مشتری ناشی از نوسانات ارزی یا تغییرات قیمت در آمازون و ... به وجود نخواهد آمد.
در نهایت باید تاکید کنیم که خرید از ایگرد به معنای تضمین اصالت و سلامت کالای تحویلی به مشتریان است. بنابراین چنانچه به هر دلیلی کالایی به صورت سالم و به همان شکلی که سفارش داده شده بوده است به دست مشتری نرسد، ایگرد متعهد به سفارش مجدد همان محصول و یا عودت کامل وجه پرداختی توسط مشتری خواهد بود.

+نوشته شده در یک شنبه 4 شهريور 1397برچسب:,ساعت17:27توسط مدیر | |

آموزش کنکور با استفاده از هردونیمکره مغز در حرف آخر :

ما به هر دو نیمکره برای موفقیت در کنکور نیازمندیم، اما متاسفانه در کشور ما نیمکره راست در بحث آموزش، مورد کم لطفی قرار گرفته. نیمکره راستی که قابلیتهای خیلی زیادی داره و شما معمولا اَزَش خبر نداری و ممکنه ندونی که چه کارهای بزرگی رو به کمک این نیم کره پرقدرت، میتونی انجام بدی. یادگیری با نیمکره راست، به دلیل ماندگاری، همیشه لذتبخش بوده. شک ندارم تصاویر مکانهایی روکه در بچگی به اونجا رفتی، بخاطر داری. چون نیمکره راستت، اطلاعاتی رو که ماهیت تصویری داره، بخوبی در حافظه بلند مدتش، ثبت میکنه و هر زمان که تو بهش نیاز داشته باشی، حالا چطوری از نیمکره راست تو کنکور استفاده کنیم ؟ نیم کره راست، فقط یه زبون میفهمه، اونهم زبون تصویره. به همین دلیل، ما در هنگام تدریس، تمام مطالب یک مبحث رو از زبان فرمول به زبان تصویر، ترجمه میکنیم تا اجازه ورود به نیم کره راست مغزت رو پیدا کنن. وقتی مطالبِ تصویر سازی شده، وارد نیم کره راستت شدند، یه اتفاق عجیبی رو تو نیمکره راستت رقم میزنیم . تمام روابط و مفاهیمی رو که تا به حال فکر میکردی هیچ ارتباط و پیوندی با هم ندارن، یکدفعه به هم مرتبط میکنیم. ارتباطات پنهانی و نامرئی بین قوانین رو یکدفعه برات مرئی میکنیم.

سایت حرف اخر

+نوشته شده در چهار شنبه 17 مرداد 1397برچسب:,ساعت21:21توسط مدیر | |

آموزش کنکور با استفاده از هردونیمکره مغز در حرف آخر :

ما به هر دو نیمکره برای موفقیت در کنکور نیازمندیم، اما متاسفانه در کشور ما نیمکره راست در بحث آموزش، مورد کم لطفی قرار گرفته. نیمکره راستی که قابلیتهای خیلی زیادی داره و شما معمولا اَزَش خبر نداری و ممکنه ندونی که چه کارهای بزرگی رو به کمک این نیم کره پرقدرت، میتونی انجام بدی. یادگیری با نیمکره راست، به دلیل ماندگاری، همیشه لذتبخش بوده. شک ندارم تصاویر مکانهایی روکه در بچگی به اونجا رفتی، بخاطر داری. چون نیمکره راستت، اطلاعاتی رو که ماهیت تصویری داره، بخوبی در حافظه بلند مدتش، ثبت میکنه و هر زمان که تو بهش نیاز داشته باشی، حالا چطوری از نیمکره راست تو کنکور استفاده کنیم ؟ نیم کره راست، فقط یه زبون میفهمه، اونهم زبون تصویره. به همین دلیل، ما در هنگام تدریس، تمام مطالب یک مبحث رو از زبان فرمول به زبان تصویر، ترجمه میکنیم تا اجازه ورود به نیم کره راست مغزت رو پیدا کنن. وقتی مطالبِ تصویر سازی شده، وارد نیم کره راستت شدند، یه اتفاق عجیبی رو تو نیمکره راستت رقم میزنیم . تمام روابط و مفاهیمی رو که تا به حال فکر میکردی هیچ ارتباط و پیوندی با هم ندارن، یکدفعه به هم مرتبط میکنیم. ارتباطات پنهانی و نامرئی بین قوانین رو یکدفعه برات مرئی میکنیم.

سایت حرف اخر

+نوشته شده در چهار شنبه 17 مرداد 1397برچسب:,ساعت21:21توسط مدیر | |

بدون استاد ، بدون کلاس ، فقط با روزی سی دقیقه صرف وقت با اپلیکیشن انگلیش X3 در هر جایی که هستید زبان انگلیسی را همانند زبان مادری صحبت کنید ، قویترین روش آموزش زبان در ایران 
از الفبا تا مکالمه حرفه ای 
شامل دوره های مبتدی ، متوسطه ، پیشرفته و حرفه ای 
در مدت زمان 173 روز انگلیسی را کامل صحبت کنید 
تقویت هر چهار مهارت صحبت کردن ، شنیدن ، نوشتن و خواندن 
تست تلفظ و تصحیح لهجه آمریکایی
یکبار برای همیشه انگلیسی صحبت کنید
دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی : yon.ir/endl
وب سایت : www.EnglishX3.com
تلفن مشاوره و پشتیبانی : 09195888549

+نوشته شده در دو شنبه 1 مرداد 1397برچسب:,ساعت13:49توسط مدیر | |

کاربرد حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی دو مدل از کاربردی ترین و بهترین حفاظ های دیوار هستند که برای تمامی ساختمان ها قابل استفاده می باشند. این دو مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای طراحی شده اند که با نصب و اجرای آن ها بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب شیک تر شدن نمای ساختمان ها گردید. این مدل از حفاظ ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای رنگ، سایز، ارتفاع و تراکم های مختلفی هستند و به همین جهت می توان مطابق با نیاز و سلیقه به منظور خرید آن ها اقدام کرد. حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی هر دو با الهام از طبیعت طراحی شده اند. به منظور طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی از شاخ گوزن الهام گرفته شده است و به منظور طراحی حفاظ بوته ای از بوته های خاردار بیابانی بهره گرفته می شود.

برقراری امنیت با حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزن به واسطه آن که با تراکم و ارتفاع بسیار بالایی تولید شده اند، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می باشند. به واسطه ضریب امنیتی که این محصول داراست، می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. استفاده از نرده بوته ای و حفاظ شاخ گوزني این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به فضایی امن و منحصر به فرد دسترسی یافت و از این طریق تمامی فعالیت ها را به نحو مطلوبی انجام داد. این دو مدل از حفاظ دیوار را می توان برای تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار داد.

کیفیت بالا حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی از مدل حفاظ های دیواری است که با بهره گیری از باکیفیت ترین و بهترین نوع از فلز تولید شده است. به واسطه کیفیتی که این مدل از حفاظ روی دیوار از آن برخوردار هستند، می توان در مدت زمان طولانی آن ها را مورد استفاده قرار داد.

 

 

+نوشته شده در سه شنبه 26 تير 1397برچسب:,ساعت20:39توسط مدیر | |

دانلود کتاب آموزش سرور مجازی VMWare vSphere 5 به زبان فارسی

کتاب آموزش سرور مجازی VMWare vSphere 5

کتاب آموزش سرور مجازی VMWare vSphere 5 که به زبان فارسی تهیه شده است را تقدیم شما کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. امروزه مجازی سازی و نصب و کانفیگ راه اندازی سرور مجازی امریضروری برای بسترهای شبکه و خدمات دیتا سنتر به شمار می آید تا در هزینه ها و مدیریت منابع سخت افزاری صرفه جوی گردد. مجازی سازی virtualization برای ساخت یک نمونه غیر واقعیاز پلتفرم های سخت افزاری  و سیستم عامل برای ذخیره سازی داده ها و منابع شبکه می باشد که مهمترین نرم افزار مجازی سازی سرورها VMWare vSphere 5 می باشد که  طرفداران بسیاری دارد. تا آنجا که شرکت مایکروسافت با سیستم Hyper-V و یا سیستم‌های مبتنی بر هسته لینوکس از جمله ESX به تولید نرم افزارهای مجازی سازی اقدام نموده اند. در بین این همه نرم افزارهای مجازی سازی وی ام ویر VMware دارای امکانات و شهرت بیشتری در بین کاربران ایرانی داشته است.  وی ام ویر (به انگلیسی: VMware, Inc) شرکت فراهم کنندهٔ نرم‌افزارهای مجازی سازی است که دفتر اصلی آن در شهر پالو آلتو در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. از جمله مزایای مجازی سازی میتوان به موارد زیر اشاره نمود که در ادامه پست به آن اشاره می شود. اگر به دنبال مطلب آموزشی در باره مجازی سازی شبکه هستید مطالعه این کتاب نیز به شما پیشنهاد می شود.

 عنوان: کتاب آموزش سرور مجازی VMWare vSphere 5

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: سید محمد جواد اسماعیلی

تعداد صفحه: ۱۱۱

حجم فایل: ۲٫۷ مگابایت

 

کلمات کلیدی : آموزش سرور مجازی , آموزش سرور مجازی VMWare vSphere 5

مزایای مجازی سازی :

کاهش هزینه خرید تجهیزات سخت‌افزاری زیاد
متمرکز سازی
کاهش هزینه‌های جاری نظیر برق، نگهداری، تعمیرات
کاهش گرمای تولیدی توسط دستگاه‌ها
عدم نیاز به فضای زیاد به نسبت حالت سنتی
استفاده از بیشترین ظرفیت تجهیزات سخت‌افزاری
جابجایی راحت
پشتیبان‌گیری راحت از اطلاعات
تسریع امور به خاطر وجود بالقوه دستگاه‌ها و عدم نیاز به صرف زمان برای خرید، نصب و آماده‌سازی
امکان تنظیم و نصب سرورها و تجهیزات مجازی با استفاده از الگو و کپی برداری

+نوشته شده در شنبه 23 تير 1397برچسب:,ساعت14:41توسط مدیر | |

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 18 صفحه بعد